Servicecontracten

servicecontractenWij bieden  diverse vormen van servicecontracten. Uw organisatie bepaalt zelf of het onderhoud door eigen medewerkers wordt gedaan of dat belangrijke delen worden uitbesteed. In het eerste geval is een minimaal onderhoudscontract noodzakelijk. Dit kan worden uitgebreid worden met ondersteuning ter plaatse tot aan het afspreken van responsetijden.

Wij kunnen onze producten en systemen volledig ondersteunen en ook het onderhoud uitvoeren. Met betrekking tot de bouw van de systemen kunnen wij diverse diensten verlenen. Dit gaat van installatie tot en met systeemintegratie en onderhoud. Hiervoor kunnen verschillende afspraken worden gemaakt. Deze afspraken leggen wij vast in een servicecontract. Ook een 24/7 support behoort tot de mogelijkheden. Wij beloven de gemaakte afspraken met zorg uit te voeren.

Enkele voorbeelden van servicecontracten zijn:

  • SLA Hardware
  • SLA Firmware
  • SLA Software
  • SLA Hosting
  • SLA Preventief onderhoud
  • SLA Correctief onderhoud
  • SLA Improvements
  • SLA Eerstelijns onderhoud en service
  • SLA Tweedelijns onderhoud en service
  • SLA Communicatie (GPRS, GSM/SMS en ADSL/BDSL)

Wilt u ook verzekerd zijn van een servicecontract op maat? Vraag dan vrijblijvend een offerte of meer informatie

Vult u onderstaand formulier in voor een vrijblijvende offerte of u kunt tijdens kantooruren contact opnemen met ons contactpersoon Christian Siemons.


  • Vraag een vrijblijvende offerte aan