Support

Op maat

Support voor onze oplossingen bieden wij aan de hand van klantenservice en door het uitvoeren van reparaties. De klantenservice zorgt voor de telefonische of online support en verzorgt de service en garantieregelingen van onze producten. Wij streven altijd naar support op maat. Passend bij de geleverde oplossing en de kennis en kunde van uw eigen organisatie. Wij bieden eenvoudige ondersteuning via de telefoon, bijvoorbeeld over de configuratietools tot aan ondersteuning voor het onderhoud van complete systemen.

Ook leveren wij 24/7 support op maat met als doel een optimale werking en een ongestoord functioneren van het systeem. Met deze dienst worden zelfs de avonden, weekenden en feestdagen gedekt.

Ook reparatie en garantie is bij ons maatwerk. Niet alleen hebben wij een uitgebreide serviceafdeling en is er voldoende reservemateriaal op voorraad, er zijn ook altijd verschillende specialisten en vervoer beschikbaar. Zodat wij support op afstand maar ook ter plaatse kunnen bieden. Onze supportcontracten variëren van noodzakelijke telefonische ondersteuning tot aan  support dat het hele systeem regelt en garandeert. Bestaande klanten hebben een eigen digitale omgeving voor support via onze klantenservice.

Wilt u ook support op maat? Vraag vrijblijvend een offerte of meer informatie

Vult u onderstaand formulier in voor een vrijblijvende offerte of u neem tijdens kantooruren contact op met onze contactpersoon Wietze Hoekstra.


  • Vraag een vrijblijvende offerte aan