Reparatie

service and repairMocht er onverhoopt toch iets niet naar behoren werken dan biedt Datawatt uitgebreide reparatiemogelijkheden. U geeft uw verzoek voor reparatie door via onze site onder het kopje klantenservice,  telefonisch of via de mail aan de afdeling service.

Eenvoudige vragen zullen wij direct beantwoorden. Dit zien wij als standaard service voor onze klanten. Als het product defect is kunt u het naar ons opsturen voor reparatie. De service engineer zal een RMA nummer voor u aanvragen en u via dit systeem verder helpen. Voor alle reparatiemeldingen werken wij met dit systeem. hierdoor kunnen wij de volledige afhandeling van uw reparatie online volgen. Bovendien wordt u bij iedere stap via de e-mail geïnformeerd over de voortgang.

Altijd op de hoogte

Reparaties worden uitgevoerd door de afdeling engineering. Mocht de service engineer tegen een  probleem aanlopen dan hij niet kan oplossen dan kan hij ten alle tijde een beroep doen op zijn collega engineers en op de ontwikkelaars van de producten. Wij beschikken over een goed uitgeruste werkplaats met voldoende voorraad en reservematerialen. Ons streven is u binnen een dag op de hoogte te stellen van de voortgang van uw reparatie. De afdeling reparatie is telefonisch bereikbaar onder het algemene telefoonnummer gedurende kantooruren van 8.00 tot 17.00 uur op werkdagen. Op feestdagen zijn wij gesloten.

Meer informatie

U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met onze service engineer Jan de Jong.